[silindi] simseklivekalpli külot bez daha güvenli geliyor bana sleepy kullanıyorum büyük beden alsan çözülür bence bebiş ❤️
simseklivekalpli [silindi] Sleppy nasıl sevdin ya, molfixe göre kalıbı küçük almıştım o daha beter gündüz bile taşırdı külot bez zorla bitirdim
[silindi] simseklivekalpli hadi ya ben de Molfix aldım çok büyük kalıbı. Az bişey çiş yapsa düşüyor bez resmen hiç güven vermedi büyüyünce kullanırım anca🤭 ben 3 aydan beri sleepy külot bez kullanıyorum çok memnunum daha dahat hem bantlar baskı da yapmıyor
simseklivekalpli urasmom6 büyük ihtimalle çünkü gündüz genelde ayaktalar sorun olmuyor gece dolu beze baskı yaptıkca taşıyor o da
Pinrrr simseklivekalpli benimki on kilo ben 6 numara kullanıyorum beş artık küçük onlara taşar maalesef altı kullanmalisinjz