beyazzkuguu e siz fikrinizi kresten yana verdiyseniz ne diye fikir soruyorsunuz, ne demek evde bakıcı istese de her şeyi yapabilir, ben işteyken bile kulaklığı takip sesleri dinliyordum, üç gün kaydediyor evin yatak odası hariç her yerinde var 5 bin TL ye aldık. Üç guen kadar da kayıt ediyor, bakıcı için de bir caydırıcı bir güç. Ben gurbetteyim kimseyi tanımıyoruz o yüzden internetten buldum, anlaşamayip ayrılanlar oldu ama öyle vicdansız vs. Durumları olmadı istese de yapamaz her anını Kameradan görüyosun. Kreşte idare sürekli sınıf mı geziyor sanıyorsunuz.