Zlm ev de bakmaya da çok sıcak bakmıyorlar maalesef. Kendi evlerinde kendi düzenlerinde istiyorlar. Birde kameradan sürekli 7/24 ben onları da izleyemem. Öğle molalarında açar bakarım tabiki. Ama ya bakmadığım bir anda bir şey olursa. Sürekli oturup tüm günlerini akşam izlemekte mantıksız bir süreden sonra o da yorar. Bana da en mantıklı kreş geldi. Bakıcı Tv verebilir. Azarlayabilir. Sıkılabilir çocuğum. Benden bile sıkılıyor kızım. Etkinlik oyun çocuk istiyor parkta bambaşka bir insan oluyor. Biraz bunları düşündükçe bakıcı fikri daha ağır bastı bizde de .