Kesinlikle bakıcı. Eğer içine sinmezse eve kamera koyarsın.
Ben hayatta veremem 1.5 yaşında çocuğu kreşe ya. Daha derdini anlatamıyor orda ihmal ediliyor yedi mi yemedi mi kimse bakmıyor altı temiz mi başı mı ağrıdı bir yerini mi çarptı kimse özel olarak ilgilenmez. Çocuk da örneğin öğretmenine gidip bugün karnım ağrıyor diyemeyeceği için o halde etkinlik yapmaya zorlanır vs.
Yani ben güvenilir birinin özel olarak bakmasını tercih ederim arada kaynayıp gitmesin. En azından yedi mi içti mi diye sorunca net cevap alırsınız diğer türlü kim bilsin 20 çocuğun içinde.