Aselminagngr etkafa inşallah başarılı olacağız bakalım ben öğlen uykusuna yatırıyorum uykudan kalkınca hemen tuvalete gidicez çişini yapma yatağın ıslanır dedim bakalım
Aselminagngr namkoll zaten sürekli ben abla oldum diyip duruyo çişini yaptığında da aferin kızım falan diye onu motive ediyorum. Kitap konusu benim kızım kitap sevmiyo oyuncaklarla desteklemeye çalışıyorum
etkafa Aselminagngr benimki de şuan uyuyor 12.15 de tuvalete yaptı çişini ve uyudu inşallh kaçırmaz bemde uyanınca hemen tuvalete götürecem
Aselminagngr etkafa bizimki 11:30 da yaptı ama 2-3 saat tutabiliyo onu anladım yavaş yavaş öğrencekler
etkafa Hlal-3 dün ilk gün olduğu için ben götürdüm tuvalete ama kendisi uyandığı için götürdüm yoksa götürmezdim
etkafa Aselminagngr saat tam ikide uyandı benim ki koşa koşa tuvalete götürdüm 😂😂şu an bi sıkıntı yok 🥹🥹
Aselminagngr etkafa inşallah alışır bi an önce. Benimki uyuyor hala bakalım uyasın bende hemen tuvalete götüreceğim😂 tuvalet görmekten sıkıldım😂
etkafa Aselminagngr ahahah bende öyle 🤣🤣saat tutuyorum şimdi acaba bir saatten fazla bekletsem kaçırır mı
Aselminagngr etkafa böyle böyle öğrencekler bence gittiklerinde hepsini yapmıyolar o yüzden bu kaçırmalar. Çünkü mesela kızım hala uyuyo ve altı hala kuru 3 saat oldu demek ki istediğinde tutabiliyo
etkafa Aselminagngr aynen öyle canım hiç kıyafet kalmadı hergün makine çalışıyor 😂birde ben külot bile giydirmiyorum sadece pijama ıslaklıktan rahatsız olsun diye ama maşllh hiç olmuyor 😵💫😵💫🤯🤯