Aselminagngr 32 aylıkken bıraktırdım ben oldu bitti toplam 1 hafta kadar sürdü. En önemli konu bence kızmamak veya yüzümüzü ekşitmemek hep olabilir kızım alışacağız dedim cırtlı tuvalet eğitimi kitapları aldım kaç kere çiş yaptık kaka yaptık pano yapıp boyadık. Hep onu motive ettim gece gündüz aynı anda bıraktık ilk 3 gün gerçekten zordu hep altına yaptı sonra o ıslaklıktan rahatsız oldu ve alıştı. Öncelikli konu sabretmek ve motive etmek
Ben hep sen kocaman bir kız oldun bütün ihtiyaçlarını kendin karşılayabiliyorsun gibi laflarla onu mutlu ettim. Çiş ve kaka yaptığında çok mutlu olduğumuzu belli ettik.
Çişi geldiğinde illaki bir şekilde belli ediyordur onun söylemesini beklemeden sık sık tuvalete gidelim mi deyin sorun sık sık tuvaleti hatırlatın. Akşamları tuvalet ile ilgili hikaye uydurup anlattım hep