sincapailesi eşimden kalma olduğu ıcın bıraz sıkıntıları var onları da eşim halletmiş sıfırdan 13 kullanmadıgım ıcın bırsey dıyemem Belkı pili 100 de 100 olsaydı çok memnun olurdum pil servis gosterıuor o yüzden çabuk bıtıyor tek sorunum hızlı bıtmesı onun hatıcınde çok memnunum aslında