Tatlican simseklivekalpli Belki güzel olanıdır . Canım ondan sordum Benimkisi redmi 13 galiba. Ben samsung seviyorum ama bu sefer böyle oldu😂
rachelgreen_ iphone 11den 17ye geçtim bayağı fark etti şimdilik memnunumm yavaşlamıştı telefon bayağı🤦🏼♀️ siz de alacaksanız 15 alın bence maalesef yenileri çıktıkça eski modellerle oynuyorlar🥲
zmrmry sincapailesi titanyum kasa çelik kasa daha sağlam oluyor ama memnunum ya güzel alabilirseniz 14 pro alın
egelsenkonuss acimavi hayalimdeki telefon ya jsjsjs bende i phıne 13 var bunu eşime verip onu almak istiyorum 5 i çıkmıştı sanırım en son