Maddesinde iPhone 15 PM var galiba Daha senesi dolmadan az oynamasına rağmen şarj şeyi düşmüş ve TLF kasıyor bende infinix marka TLF var İki senedir kullanıyorum yeni yeni kasmaya başladı oda sürekli düşüyor kucağımda bebeğim varken tutamuyorum ya da Oğlum atıyor Bı sekidle gudne en az beş kez Cat diye düşüyor kasmasi normal artık 😂Tavsiye ederim Şuan imkan yok ama olsada iPhone tercih etmezdim