Yazmelegi_ sincapailesi samsung a 55 kullanıyorum memnunum Eşim de s24 ultra kullanıyor onunki daha iyi
minikmisimben sincapailesi 13 aldık bu yaz memnunum yüksek modeli daha iyidir tabi ki uzun yıllardır ıphone kullanıyorum memnunum
Poyrazmom0 livanurvealpinannesi61 evet canım gene de güzel telefon 😅 çok şükür bu halimize pikniğe gitmiştik bu telefonumu kaybettim artık kim aldıysa 8 saat sonra bulundu o zaman anladım elimde ki telefonun değerini 😅🥹
gg3848 sincapailesi 14 pro var 17 alsam mı diye düşünüyorum ama kararsızım yıllardır iphone kullanıyorum ben memnunum
sincapailesi gg3848 onu kullanan başka telefon kullanamıyor garip eşim yıllardır kullanıyor bi kere Android aldı eli ayağı dolandı 😂😂
asilsmom_ sincapailesi samsung galaxy zfold 5 kullanıyorum eşimde de 7 var. Memnunuz. Bir iPhone degil ama ekranın açılması harika bir sey.
seymammm Ben ilk çıkınca 13 aldm bozulana kadar devam eşim 17 alalım diyor ama gerek yok bozulunca geçerim öyle takıntılarım yoktur.
AlpSol sincapailesi iPhone 16 pro max aldım ama şu an 17 yi çok övüyorlar onu görünce biraz bekleyip onu aldaydım diyorum