sincapailesi Samsung a55 kullanıyorum ben açık sistem daha cok seviyorum telefon içeriği ile cok oynayan biriyim bir de bazen iPhone çıkıyor yeni özelliğe bakıyorum androidde zaten olan ozellik gelmiş oluyor. İlk akıllı telefonum iPhonedu ama kapalı sistem sevmedim