gklmerve Kızlar ben de almak istiyorum üstünü hiç örttürmüyor ama şöyle bi sorunumuz var ki gece sürekli emmek istiyor emerken de çok terliyor sürekli çıkar giydir de olmaz deneyimli annelerim nasıl bi çare bulabilirim
AydanBH yapraksarma Ben geçen sene dedactodan 1tog almıştım,çok memnun kaldım,hiç terletmiyordu,evimiz 20-22 derece oluyordu,hava sıcaksa,23-24 derece oluyordu, kar 1-2 defa yağdığı için o günlerde çok soğuktu,başka zamanlarda evimiz pek soğuk olmadı,
Ozooo yapraksarma ben hep civilden almıştım dışı kadife olanlardan çok memnun kaldım 2,5 Tog ve 1,5 tog
maygirl yapraksarma 1 tog yeterli oluyor bizm için.en cok beğendiğim owli markanın 7yku tulumları oldu.onları kullanıyorum.vucuda temas eden kısmının kesinlikle pamuk olmasina diklat ediyorum.
motherofson yapraksarma owli var bizde çok memnunum hatta şimdi giydirdim 0-36 ay arası kullanılıyor mükemmel bir şey
dygzmn Lollie diye bir marka keşfettim 20/24 derece için 1.0 tog kullanıyorum cok memnunum yumuşacık ve terletmiyor 6-12 ay aldım 5 aylık bebeğime. Kumaşı pamuk ve modal.
minimeee Kidzee yada ergopounch alıcam henüz almadım ama kidzee alırsam 1.5 tog alırım ergopounch alırsam 1 tog alıcam henüz 3,5 aylık ilk uyku tulumu deneyimimiz olacak çok araştırdım bakalım ne olacak
gizemx Merhabalar , happystore trendyoldan alıyorum. %100 pamuk pazen .Bakmak isterseniz inceleyin. Ben memnunum iki kıştır alıyorum.
poyrazmom__ yapraksarma 1 tog lcwdan aldım ev 23-24 derece arasında içine kısa kollu zıbın giydiriyorum🤗
miniminisevgilimm yapraksarma kidzee 1,5 tog kullanıyorum geçen sene e bebekten almıştım ama elyaf dolgulu olduğu için bu sene onu tercih etmedim
dc2812 miniminisevgilimm kidzee alcam ben de 1,5 düşünüyorum memnun musunuz içine ne ile giydiriyorsunuz bir de bebeğim 8 aylık seneye de giyebilmesi işin büyükçe alabilir miyim yoksa befenini mi almak lazım üşümesin diye
Sdfky E bebekten 2 tane 1 tog aldım ikidinide. 2,5 yaş için 5 yaş tulumu aldım kalıpları lüçük. Hatta birini 3-4 y almışım 4 yaş die düşünerek küçük geldi yıkadığım için değiştiremedim terzide ayak kısmına ek yaptırdım. Odası 22-23 derece oluyor.kalorifer yandığında 24-25 vs Üşüdüğünü düşündüğüm zamanlarda içinden pijama giydirip giydiririm die düşük tog aldım.
sancarmom yapraksarma Lcw den aldım Tog 1.5 sanırım henuz giydirmedim evimiz soğuk gibi bana ama 22 derece şuan pijama takımıyla yatıyor
aycoregim yapraksarma babymall moi noi markasjndan aldim 2,5 tog. Istanbuldayiz, birkac gundur giydiriyorum. Su anlik icine bazen zibin, kisa kol tisort ve sort ya da uzun pijama giydiriyorum. Ayaklari acik ama usudu gibi gelmiyor usur sanmistim ama sicak simdilik. Usurse de buyuk bir corap geciririm genis rahat olsun diye
dc2812 aycoregim istanbula 2.5 tog çok değil mi 23 derece filan oluyor bizim ev acaba ben mü az giydiriyorum sizin eviniz kaç derece