Ben geçen yıl 2.5 tog kullandım odamızda soba yok ve çok soğuk üzerini örtemiyorum istemiyor hiç o yüzden çareyi ıyku tulumu almakta buldum içim biraz olsun rahattı 2 tane aldım kışı öyle atlattım bu yıl da aynısı olur diye düşünüyorum 1tane aldım civilden daha kullanmadım ama üstünü örttürmüyorsa mecburen almanızı tavsiye ederim en azından içimiz rahat olur