yapraksarma eleleden 2.7 aldım, yorumlarda daha ince olduğu söyleniyor ama bizim merkezi ısıtma olduğu için kasıma kadar ısıtma yok, şimdiden 22 derece ev zaten. İdeal olur diye düşündüm. Diğer bir tercih sebebim ayaklı olması, çoğu tulumda ayak yok çünkü. Henüz deneme fırsatım olmadı