dc2812 bebeğim 12 aylık 12-18 olanını aldım ayakları kapatılıp açılabiliyor ama biraz büyük çok az bişey yani..seneye giyebilmesi pek mümkün değil gibi bacaklar olsa kollar olmaz 🥴 ama ben çok memnunum içine sadece zıbın giydiriyorum 20-22 derecede gayet rahat yatıyor fazlası terlemesine sebep oluyor ama teri güzel emiyor ben memnunum açıkçası