alpaslanmom_ adaatuna ya bizim yatak odası boydan boya camlı o yüzden biraz serin oluyor güvenemedim 2 buçuk giydirdim petekleri açınca 1.6 ya dönerim
ertonunannesi23 alpaslanmom_ bebeğim 5 aylık petekler kapalı evin içi gece 21 oluyor bebeğimin saçları baya var bir tek saci ve ensesi terler terlerse de . 2.5 aldım sizce geceleri giydirmeli miyim artık
bianneo alpaslanmom_ derecem yok dereceyi bilmiyorum kombiyi yakıyorum evin ısısı iyi geçen sene 1.6 kullanmıştım terletiyordu onu baz aldım. şu an iyi gayet altına kısa kollu giydiriyorum kışın da kalın pijama takımı giydiririm diye düşündüm.
Zlm alpaslanmom_ yani içine ince birşeyle 1 numara olabilir baktınız terliyo sadece atletle tulumu giydirirsiniz yada üşürse daha kalın,bi pijama ile
alpaslanmom_ ertonunannesi23 bizimde aynı ense ve saçlar terliyor benim bebeğim üstünü örttürmüyor o yüzden mecbur giydiriyorum sizde içine bacaksız zıbın giydirin bu gece bir deneyin
ertonunannesi23 alpaslanmom_ evet haklısınız deniyim kışın da evım çok ısınmıyor ya 18-20 arası hep evim gece gündüz o zaman ne yapıcam bilmiyorum
leylannpembemontu alpaslanmom_ bende gece denedim 2.5 tog ensesi elleri falan sıcaktı ama sabah bezi taşmıştı acaba üşüdüğünden mi bilmiyorum ya
betamom alpaslanmom_ ev 24 bizdede acık değil kombi sıvın üstüne 2 tog giydirdim e bebekten ayaklarınıda örtücem. Daha ilk deneme. Ve yeterli kalın mı diye düşünüyorum hatta