alpaslanmom_ 2.5 tog 15 13 bayagi soguk olmali.onu kalin yun yorgan gbi dusunun..cok rahatsz edici olur.1 tog yeter..icinse kisa zıbinla.yeterli.cok aoguk karli dogu bolgeleri ancak 2.5 kullaniyor genelde oda dogalgazli ewler zaten en kotu 20 21 lerde oluyor..20 26 arasi 1 tog yeterli oluyor.uzmanlar bile 1in ustunu onermiyor.terletrseniz daha cok hasta edersniz. 2.5 kısın bile kullanmayın.