cilekli_soda
gdt
Benim oğlum 9 ayi yeni bitti 10 ayına girdi sabah 7 en geç ama en geç 7:15,20 de güne başlıyoruz araya 3 saat koyuyorum 10 odaya götürüyorum rutin yapıyoruz sonra besige koyuyorum en fazla 1 buçuk saat uyumasına musade ediyorum kalmazsa ben uyandırıyorum sonra 3 saat 10 15 dakika uyanık kalıyor tekrar odaya götürüp rutin yapıp yatırıyorum yine aynı şekilde en fazla 1 buçuk saat uyuyor artık gece uykusuna geçince 3 buçuk 4 saat koyuyorum rutin yapıp yatıyorum
Hani bu çok uzun bı konu eğer akliniza takılan birşey olursa seve seve cevaplarım sizde araştırırsanız zaten bebeğinize en uygun şekilde ayarlarsinjz biz gündüz 2 uyku yapıyoruz