gdt neden bu kadar erken kesmeniz gerekiyormuş, ben yanlış buluyorum 6 ay için, ben 1 yaşından sonra gece emmesini kestim, hastalık zamanları hariç meme vermiyorum, şöyle kestim kendime bir saat verdim mesela dedim ki gece 12 den önce uyanırsa meme vermeyeceğim , su vereceğim, 12 den sonra uyanırsa meme vereceğim, bunu oturttum böylece daha az emmek istedi geceleri, tekrar uykuya dönmenin tsk yolunun meme olmadığını anladı, sonra sadece sabaha karşı 5 gibi meme emmek istedi , o zamanlar emzirdim yani gece sadece 1 defa, 17. ayda onuda bıraktı, tamaman emmeden sabah uyanıyor