gdt ikizlerim var benim 28 aylık bence bu tamamen bebekle alakalı bir durum, kes deyince kesilecek bir konu değil pratikte. Kızım kendiliğinden kesti gece beslenmesini 7-8 aylıkken ama oğlum neredeyse 13,14. Ayına kadar hep uyandı, ne zaman ek gıdayı arttırdık yeme düzenini daha normale soktuk o zaman bıraktı gece uyanmasını.🌸