Pasa-2727 iştahım yok maalesef yoksa yediğim zaman zor da olsa alabiliyorum. İştah açıcı biseyler lazım bana. Bebeğim ilk 4 ay kolikti ve bazı günler ilk öğünüm akşam 9 da falan olurdu. Zaten pek iştahlı değildim o ara iyice küçüldü midem simdi biraz zorlasam kendimi midem bulanıyor.