benseninananonim Pasa-2727 bende bekarken öyleydim az mo cici bebe yedim şimdi doğum yaptım 75 e çıktım nfjfjddj zayıflamak istiyorum şimdi de
Mtzzeynep Pasa-2727 38 yaşında 42 kiloyum. Yaşımla kilom orantılı gidiyor. 2 doğum yaptım hamileyken bile kilo almadım. Geçen sene bir kahve içtim bir anda 10kg aldım ama o kadar şişlik ve ödem oluştu ki bırakınca kahveyi çok hızlı zayıfladım🥺
akkoyun28 Pasa-2727 hamilelikte ilk kez kilo aldım. Şuan kızım 8 aylık ve 60 kiloyum. Boyumda 1.70. Asla vermek istemiyorum. Ama yiyip yiyip alamayanlardanım
rabiaydin kirgincicek1_ fortimel mama kullanın ben 240 şişe içtim 9 kilo aldım. Eczaneden alabilirsiniz günde 3 adet için
Dedektifgadget Pasa-2727 boyunuz kaç 50 kilo normal bir kilo değil mi ? Bende 52 kilo olmak istiyorum ideal kilom ama 96 kiloyum 😥😥 benden 10 kilo sana hediye 💝
Gamszbaykus37 Pasa-2727 ben de almak istiyorum 48 49 kiloyum bazen artıyor ama sonra çok kısa sürede Bikaç günde veriyorum yine çok saçma
kirgincicek1_ Pasa-2727 Ben hep zayıfım evet. Ama evlendikten sonra daha da zayıfladım. Bi hamileyken güzel kilo almıştım. Birde diyetisyene gitmiştim onda güzel kilo almıştım. Sonra devam etmeyince geri zayıfladım
Mtzzeynep Pasa-2727 o kahvenin üretimini bitirmişler. Onun farklı bir tadını üretmişler o da aynı etkiyi göstermedi. Şuan adını hatırlamadım bakınca yazarım tekrar.
gokcen_ Pasa-2727 uzunca bir süre 50 kiloydum ,yemek yiyip kilo almak istedikçe alamıyordum yedikçe midem bulanıyordu kusardım 5 kilo almak istiyordum 😅bebem doğdu 60 kiloda kaldım 5 kilo vermek istiyorum asla olmuyor.Böyle bir döngü bu bacım 😂