biroglanannesii1 Deletedmom_216 Ahsdhsha gözlerim bozulmuşta olabilir diyeceğim ama burada ki herkesin mi bozulmuş ayol 😂
Deletedmom_216 biroglanannesii1 sen en iyisi bekle canim en kesin sonucu anca oyle alirsin cunku bu teste belli belirsiniz yani var mi yok mu net anlayamiyoruz.
Deletedmom_216 biroglanannesii1 3 yil aslinda cok az da degil be canim. Suan hamileysen 9 ay sonra 3 yasini gecmis olcak oyle dysun
ebru3457 Ben göremedim gibi çok çok yakınlaştırınca varla yok arası gibi saödece ama reglinizin geçtiğini söylemişsiniz olsaydı sanki daha belirgin olması lazımdı ama emin olmak için kan verin bence direk
biroglanannesii1 ebru3457 bir de buna bakar mısınız Bu ay olmadım 1 inde falan olmam lazımdı. Gideceğim kan vermeye ya yoksa da bileyim en azından
ebru3457 biroglanannesii1 eylülün 1 i mi ekimin 1 i mi yani eylülün 1 indeyse 3 hafta olmuş gecikme yani olsa daha belirgin çıkardı bence test bozuk olabilir başka yapın geçen ay banada öyle oldu test yaptım baya belirgindi sonra ki gün 2 test yaptım farklı marka birşey çıkmadı zaten sonraki günde regl olmuştum ya test bozuktur yada hormonlardan felan yanlış çıkıyor galiba
Tubanurrr biroglanannesii1 iki testtede varsa olabilir canım yani bozuk olma ihtimaline karşı da ikinci testte de varsa artık hayırlısı demek ki olacağı varmış demektir
biroglanannesii1 stupendouss Çok teşekkür ederim evet olmayadabilir ben de doğru mu görüyorum bilmiyorum.
Tubanurrr biroglanannesii1 yani büyüğü okula başlayınca 4 yaş falan fark oluyor aslında çok zor bir yaş aralığı değil yani ikisi evde olmayacak daha kolay oluyor
Tubanurrr biroglanannesii1 ay acile gitmek de ayrı bir dert canım iki uç saat bekletiyorlar ama aklımda kalmasın diyorsan yaptır bakalım
biroglanannesii1 Tubanurrr Bugün gidemeyebilirim gibi ama sanki oğlum uyuyacak birazdan tek gitmek istemiyorum hiç. Eşim geldiğin de oğlan uyumuş olur. Yarın bakalım insallah.
biroglanannesii1 gtclp Evet üstüne 3 tane daha test yaptım negatif çıktı şükür. Bu testte öyle gözüktü demek ki