biroglanannesii1 eylülün 1 i mi ekimin 1 i mi yani eylülün 1 indeyse 3 hafta olmuş gecikme yani olsa daha belirgin çıkardı bence test bozuk olabilir başka yapın geçen ay banada öyle oldu test yaptım baya belirgindi sonra ki gün 2 test yaptım farklı marka birşey çıkmadı zaten sonraki günde regl olmuştum ya test bozuktur yada hormonlardan felan yanlış çıkıyor galiba