biroglanannesii1 Oguuu26 Büyük ihtimal yeni bu ayin 1 inde regli olmam lazımdı ama olmadım regli zamanından 2 gün önce hafif bir kahverengi leke geldi başka da bir şey gelmedi.
Aintyourmama biroglanannesii1 oha ya Meryem ana mısın 😂😂 bu kadar korunmaya nasıl kaldın ikinci resimde de var çizgi
biroglanannesii1 Aintyourmama Ay ne bileyim Meryem ana miyim mucize mi yaşıyorum auauauja yemin ederim böyle korunuyorum ya
Aintyourmama biroglanannesii1 farklı bir ilaç içtiğin oldu mu bu aylarda bazı ilaçlar yapabiliyormus böyle
Tubanurrr biroglanannesii1 ay acile gitmek de ayrı bir dert canım iki uç saat bekletiyorlar ama aklımda kalmasın diyorsan yaptır bakalım
Deletedmom_216 biroglanannesii1 yani gordugumde hayal mi goruyorum acaba dedim ama tek ben degilmisim goren. Evet cok cok silik bi cizgi var bi kac gun sonra tekrar test yapin ya da kan verin kesinleşsin🌸
Deletedmom_216 biroglanannesii1 cok dikkatli bakinca belli oluyo vallahi. Ama emin olmak icin bi kac gun daha bekle regline ne kadar var
Deletedmom_216 biroglanannesii1 bacım sen kullanici adini mi degistirsen acaba? Korunma oek işe yaramamis gibi 😂😂😂😂
Deletedmom_216 biroglanannesii1 1 ine daha var canim sen en iyisi bi kac gun daha bekle oyle tekrar test var. Testinde cunku hem var gibi hem yok gibi. Sey var ys neyi soylersen aklindan onu duyuyosun onun gibi 😂😂
biroglanannesii1 Deletedmom_216 Ahsdhsha gözlerim bozulmuşta olabilir diyeceğim ama burada ki herkesin mi bozulmuş ayol 😂