zehragm biroglanannesii1 shahshbd aşkım kullanıcı adınla durumun çok uyumlu olmuş yerim seni 😍 evet var gibi ama ümitlenmeden sen yine de bir kan testi yap
biroglanannesii1 Yesillimon 1 aydan fazla geçti hormonlu spiral kullanıyorum ben. 3 yıl olucak neredeyse adet görmeye başladığımdan beri gunumu şaşmazdı geçen ay çok hafif kahve leke geldi başka da bir şey gelmedi
gg3848 biroglanannesii1 ay görünüyor sanki hayırlı olsun 🤗 kullanıcı adınızla da çok tatlı bir post olmuş😄🙈
Tubanurrr biroglanannesii1 anladım hayırlısı olsun canım yani hemen çıktıysa olabilir bir ihtimal yarın tekrar bir test daha yap bakalım belki testte problem olur yada kutuma çizgisi oluyor ya
Tubanurrr biroglanannesii1 ay o zaman direk belli olması gerekir di acaba hormonlu olduğu için gecikebilir mi
Tubanurrr biroglanannesii1 tabii canım hayırlısi olsun varsa nasibi vardır bu kadar korunmaya rağmen 💕
biroglanannesii1 Tubanurrr uzun zamandır gecikme yasamadim hiç canım ya gozle baktığım da iki testte de var bu çizgi hay Allahım neyin nesi neyin fesi ya.
Tubanurrr biroglanannesii1 iki testtede varsa olabilir canım yani bozuk olma ihtimaline karşı da ikinci testte de varsa artık hayırlısı demek ki olacağı varmış demektir
biroglanannesii1 Aintyourmama Kiz ben mi korunmadım spiral+geri çekilme+kondom arada nadir kondom kullandigimiz zamanlar da mı oldu bu ahhaha
biroglanannesii1 Buna da bakın bir kizlarrr @Yesillimon @Lolik @Aintyourmama @duyguntlh @Buradem16 @goldengate
Aintyourmama biroglanannesii1 oha ya Meryem ana mısın 😂😂 bu kadar korunmaya nasıl kaldın ikinci resimde de var çizgi
Aintyourmama biroglanannesii1 farklı bir ilaç içtiğin oldu mu bu aylarda bazı ilaçlar yapabiliyormus böyle
Deletedmom_216 biroglanannesii1 bacım sen kullanici adini mi degistirsen acaba? Korunma oek işe yaramamis gibi 😂😂😂😂