sltnaltn kız olacağı kesin olsa belki derim o da bu duyguyu da bi tadayım diye çevremde kiz çocuğu hic yok çünkü son 20 yıldır filan akrabalarimda kim doğduysa hep erkek 😂 ama ikinci çocuk erkek desinler asla derim. Oglumu cok seviyorum ama yenidogan zorluğu, yaramazlığı, mızmızlıgı derken aman aman. Erkek olma ihtimali var diye yapmıyorum 😂