sltnaltn benim hamileliğimin ilk haftalarından beri kanama geçirdim daha sonra düşük riskim vardı 29. Haftada açılmam oldu 7 buçuk aylık hamileyken doğum yaptım bebeğim yoğun bakımda kaldı sonra eve geldik bebiş hep ağlıyor ben ağlıyorum eşim anlamıyor bakmaktan bende tek başıma mücadele verdim sonra kolik olduğunu söylediler ama hiç susmuyordu gece gündüz hep ağlıyordu çok şükür geçti ama o hep ağlamalara yine ağlıyorda okadar değil hala gaz proplemimiz devam ediyor çünkü. 2. Çocuğu isterüm ama ilk hamileliğim gibi sürekli yatmam gerekirse erken doğum olursa diye korkuyorum açıkcası aynı şeyleri yaşamayı hiç istemem çünkü çocuğuma kimsenin bakabileceğine inanmıyorum