@sltnaltn Güzel bir konuya değindiniz. Bende o konuyu çok düşünüyorum. Kızım 6 aylık ve kolik bebekti. Zor büyüttüm eşimin ailesi çok destek oldu. Bende kardeşsiz büyümesin taraftarıyım ama çok araftayım. Maddi durum olsun, yaş 33 şuan, sabır, tahammül derken zor bir karar. 🫢