Desteksiz çocuk büyüten biri olarak diyorum ki;olurda bir gün 2. Çocuğu yapmayı düşünürsem şayet, sabahlara kadar ağladığım,tek başına bir dk bile nefes alamadığım,kolik bebe annesi olduğum,yağmurun altında ağlaya ağlaya bebeğimi sakinleştirmeye çalıştığım günler gelsin aklıma. Sayfalar dolusu yazabilirim buraya, 2. Çocuğa tövbe edenler burda mı, yoksa ben iflah olmam 2-3 çocuk daha yaparım mı ?🥲