gokceege myybabyy ayy teşekkür ederim iç sesim 😇 gerçekten bizde de nişanlar büyük oluyor bir de kuzenimle çok yakınız bu yüzden normal bir elbise giymek istemedim 🥰
gokceege momofalya damat tarafıyım nişan salonda olacak ama normal bir yüzük takma değil yani bizim burda daha farklı oluyor . Herkes bir elbise seçti açıkçası şuan kuzenler vs. Bana kalan renkler böyle