ecekusumm gokceege 1. Elbise çok güzel ama beni yanlış anlamayın başkasının nişanı için çok gösterişli ve iddialı duruyor. Kuzeninizi istemeden de olsa gölgeleyebilirsiniz.
gokceege ecekusumm kuzenim erkek . Damat tarafıyım yani ayrıca başkası değil kuzenden de daha öteyiz öyle söyliyim birlikte büyüdük bu yüzden normal bir elbise almak istemedim teşekkürler 🙏
tospikannesi_ gokceege tabiki de 1 tartışmasız. Açıkçası iki şıklıktan çok bence demode gibi duruyor. Ben genelde sadeciyim sade ama şık. Çok güzel ayakkabı takı ve çanta seçimiyle ön planda olabilirsiniz
Ogulluana gokceege düğünde abiye tercih edebilirsiniz. Ya da nişan için daha iyi abiyeler olabilir. İki elbise de çok demode duruyor hele 2 aman aman 🥴