myybabyy Nişan için çok abartı yazanlar olmuş. Arkadaşlar her yörenin cemiyeti farklı olur. Bazı yörelerde nişan kına düğün çok gösterişli olur. Nitekim Bizdede öyle. O yüzden demekki fazla değil ki arkadaş bunu seçmiş. Bencede 1 2 ye göre daha iyş
gokceege myybabyy ayy teşekkür ederim iç sesim 😇 gerçekten bizde de nişanlar büyük oluyor bir de kuzenimle çok yakınız bu yüzden normal bir elbise giymek istemedim 🥰
momofalya gokceege kuzeninizin nişanıysa daha sade bir şeyler mi baksanız acaba renk olarakta daha hafif bir şey tabii nişanın nerede olacağı ve kuzeninizin ne giyeceği de önemli
gokceege momofalya damat tarafıyım nişan salonda olacak ama normal bir yüzük takma değil yani bizim burda daha farklı oluyor . Herkes bir elbise seçti açıkçası şuan kuzenler vs. Bana kalan renkler böyle