aylizerva Benim oğlum doğduğu günden beri o kadar kustu o kadar kustu ki dedim ben bu çocuk hiç kilo alamayacak herhalde, emdiği bütün sütü kusuyor. Bazen emer emmez olduğu gibi sütü kusardi. Çoğunlukla da kesik kesik kusmuk olurdu. Eğer kilo alımı normalse sıkıntı yok bebekler başlarda çok emebiliyor fazlasını atıyor, anne sütü yağlı olunca da kusar derler. Bazen gazını çıkarırken bir miktar kusma olabiliyor, reflü vs de zaten birçok bebekte görülüyor. Sıkıntılı olan kusma fışkırır tarzda olanlar. Bu şekilde bir durumunuz yoksa ve kilo alma durumunuz iyiyse endişelenmeyin. Hatta benim bir tanıdığım “kızım kusan bebe kilo alır, sütünün yaradığına işaret” derdi:)) gerçekten de benim oğlum çok kustu çok da güzel yaradı sütüm ve gelişimi gayet iyiydi. Endişelenmeyin 6. Aydan sonra azalıyor ve yaşına gelmeden de bitiyor.