begonvil00 Bebeğim 8 aylık. Her mamadan veya ek gıdadan sonra kusuyor. 8 aydırlı evimin heryeri kusmuk oldu yani o derece diyeyim. Kıyafet dayanmıyor. Doktorumuz normal olduğunu söyledi. Bir an önce geçmesini istiyorum
begonvil00 Ama mesela sadece katı yedirdiğimde kusmuyor sanırım mide katı besini kolay yukarı atamıyor ondan diye düşünüyorum. Bugün kıymalı kuskus pilavı yaptım mesela hiç kusma şikayetimiz olmadı. 4 buçuk saat sonra uykuya geçmesi için mamasını verdim yine başladı kusmaya
begonvil00 aylizerva ya bilmiyorum ki doğduğundan beri mama alıyor aslında. Bi ara kusması durmuştu 4.ay atağındaydı o zamanlar. Sonra yine başladı
aylizerva begonvil00 ben yumurtadan olduğunu farkettim emiyo mu seninki hani emiyorsa hem kendin yeme hemde çocuğa vermeyip dene bı fark olacak mı ama 1 gün değil 3 4 gün yeme ben öyle buldum sorunu galiba
Aryamlinamom aylizerva aklıma direk Besin alerjisi geldi,reflusu için şurup vermedi mi doktor biraz da olsa rahatlardı bebek,cocuk gastroenteroloji bölümüne gitmenizi tavsiye ederim,çok geçmiş olsun.
aylizerva Aryamlinamom reflü için yenidoğdugunda gasstrotusbaby kullandık fayda görmedik sonra gasvin Duo başladılar kusmayı tamamen gecirmedi ama azalttı sonra bende yumurta yediğimizde daha fazla olduğunu farkettim kesip denedim veee kusma durdu 5 gündür kusmuyo yarın tekrar yumurta vericem bakalım ne olacak haftaya doktor kontrolü var zaten kesinlestirip alerji bölümüne sevk istiycem
Aryamlinamom aylizerva eğer yumurtaya alerjisi varsa tavukta dokunuyor olabilir çapraz ilişkiden dolayı bilginiz olsun
aylizerva Aryamlinamom yumurta yedirmedigim dönemde tavuk yedirdim bı sıkıntı gozlemlemedim ama olabilir tabi bı alerji testi gerekecek sanırım
hazal3421 aylizerva 9 aylıkken kendiliğinden geçti tam oturmaya ve emeklemeye başlayınca geçiyor bide ayakta sallıyorsanız sallamayın daha çok tetikliyor günde en az 5 kes kusardı artık illallah etmiştim çok şükür ki geçti
aylizerva hazal3421 biz emekliyoruz koltuk tepelerine tutunarak ayaga kalkiyo maşallah motor gelişimi önde gidiyo ama yumurta verdiğimde ne olursa olsun kusuyo
Prensescilek aylizerva merhaba benim de bebeğim 3 aylık ve doğduğundan beri kusuyor . Yani yedikten sonra falan değil bildiğiniz sürekli kusuyor . Bize de Reflü denildi geçer inşallah hepimizinki de
aylizerva Prensescilek bizimde aynı öyleydi şuan ben çözümü buldum gibi ama netleştirmem lazım bı doktor ile . Sizde yumurtayı bı kesmeyi denesenize kendiniz yemeyin bı sure düzelme olacak mı takip edin
ebrucellat Bnm bebeğin ikiz dogdunda kah çıktı topuk kanında şuan 3 aylık değerler takip ediliyor ve tanı koymadi şuan kusması düzeldi inşallah tanı almayız ve kusması durdu kilo almaya başladı insallh sizinkide durur ve kuvezde kldi soguk mama veriyorlardı bence ondan reflü oldu sanırım çünkü teki kusuyordu ve teki kaldı kuvezde