Bebeğim 7ay 20 günlük doğduğu günden beri sürekli kusuyo yani böyle kesmik kesmik değil baya çok kusuyo ama fışkırarak değil kaç kere doktora götürdüm reflü deyip gönderiyorlar hiç bir tahlil yapan eden yok Allah rızası için yardım istiyorum kafayı yemek üzereyim hani böyle etrafın batmasını falan geçtim artık ama kendimi onun yerine koyduğum da ben rahatsız oluyorum ki bebeğim napsin sürekli de huysuz böyle olup düzelen çözüm bulan var mı merak ediyorum