Pamukhanim_ zencefillikurabiyeadam bizim uyku rutinimiz akşam yemeğinden yarım saat sonra falan yıkar uyuturum
san1 zencefillikurabiyeadam hamsisi denk gelirse hiç belir saati yok eğer huzursuz da günde 2 kez yıkadığım da oluyor sabah akşam gibi çok seviyor suyu 2 aylık
zencefillikurabiyeadam san1 suyu seviyorsa ne güzel. Benimki seviyor mu sevmiyor mu anlamadım 😅 bazen ağlıyor bazen gülüyor 😅
babyandmom_ zencefillikurabiyeadam hergün 19:30 gibi yıkıyordum ama doktorumuz her gün yıkama atopik cildi var dediği için artık ⅔ gün de bir yıkıyorum
loveboymomy zencefillikurabiyeadam gündüz uykuları değişmiyor yani oyle mi ben de zamanla uyur diye umut ediyordum.
okk zencefillikurabiyeadam çok sıcak memlekette yaşadığımız için 1 kere sabah 1 kerede akşam yatmadan önce genellikle yemeklerden 1 saat sonra
babyandmom_ zencefillikurabiyeadam Cildi çok kuruyor. En küçük darbede morarma kızarma oluyor. Her bez maalesef iyi gelmiyor. Kaşlarında özellikle konak gibi döküntüler oluyordu