zencefillikurabiyeadam valla ne zaman aşırı uykusu olsa da uyumaya direnirse o zaman yaptırıyorum ben, genelde 17.00-19.00 arası bir zaman oluyor, sonra gece 2 ye kadar uyuyor, 2de kalkıp emziriyorum gazını çıkarıp yatırıyorum sabah 6.30a kadar rahat edip uyuyor. 3 aylığız. Ama tabii son birkaç gündür 4.aya giriş yapmış olduğumuz için atak başlamasıyla beraber gece uyanmaları 3-4e çıktı ama…😂