Karacahanim bende çok paniğim, normal doğum yapamama sebebim de bu paniğim oldu zaten. Ama inanın her şey anlık. Olana kadar evet çok zorladı, çokta kıpırdadım. Sonra geçti yani. Bir anda uyuştum hiçbir şey kalmadı. Doğum anını hiç hissetmedim hissedenlerin aksine. Ne beni sakladıklarını, ne kestiklerini. Hiçbir şey yok aklımda. Bebeğim doğdu yüzüme değdirdiler, o kadar güzeldi ki 🥰 bebeğimi götürdükten sonra dikişe aldıklarında sadece artık bitse de odaya çıksam diye düşünüyordum düşünün 😂 bir bel ağrım var ama yani o kaldı. Masa başı çalışmamda ekstra katkı sağladı ona. Ama her şeyin bir zorluğu var illa ki, aşılmayacak bir şey değil sadece
Birde anestezi uzmanı hep başımda bekledi, olumsuz bir şeyde ben demeden kendi genele dönecekti zaten. Hazırda her ihtimale karşı uzman oluyor yani, o konuda da içiniz rahat olsun