Karacahanim ben normal dogum yapacaktim dayanamayinca belden asagi uyusturulacak sekilde sezaryene alindim istegimle. Genel anestezi ile spinal&epidural anestezi kiyas kabul edilmez bence. Genelde tamamen uyuyorsun, coxougun dogum aninin farkinda degilsin, ilk gorme ilk temas hepsinden mahrum kaliyosun. Her seyden ote cocugunuz mahrum kaliyor. Bu da dogar dogmaz kurulmasi gereken duygusal baga, onemli bir engel olusturuyor. O sirada bebegin tek ihtiyaci annesiyle temas etmek, bu sebeple spinal anestezi daha avantajli. İslem sirasinda aci hissetme gibi bir durum olmuyor. Doktorla konusuyorsun bile :) bu cok rahatlatici. Hemen bebebgine kavusuyosun. Goruyosun, aglama sesini duyuyosun. Bir de genel anestezi agir oldugu icin kendine geldiginde bile ustunden etkisi gitmeyebilir. Kusma bas donmesi uyusukluk bebeginle ilk anlarini mahfedebilir.