Karacahanim panik olursaniz sizi bayildirlar direkt o yonden korkunuz olmasin kafa cok ayik olmuyor zaten hafif sarhos gibi olduğunuz icin her zamanki gibi tepki veremezsiniz daha sakin oluyorsunuz ilaclarin etkisiyle. Spinalden sonra aylarca bas ve bel agrisi cektim ikinciyi dogurursam genel isterim. Benim degil gibi hissetmenizin onunla alakasi yok ben karnımdan cikan cocuga soyle bi donup baktim sadece o an kendinizle mesgul oluyorsunuz cunku. İğneyi sokarken aciyor (neden korkutuyorsun demesin kimse, gerçekleri soyluyorum) benim anestezi uzmanım beceremedi 4.seferde sokabildi tabi ki herkes boyle olmuyor bu benim sansima düşendi bir de kipirdadin diye sakat kalinsaydi ben kalirdim. His konusu da soyle evet hissediyorsunuz ama sanki biri tırnağıyla derinizi ciziyor gibi hissediyorsunuz acımıyor acı kesinlikle yok. Itme cekme sarsma var cizilme hissi var ama acımıyor.