ddde kızım şuanda 6 aylık olmak üzere. 2 aylıktan itibaren gece gündüz ayrımını yapabilmesi adına bir düzen kurdum. Gündüzleri ışıkta ve her alanda, sesli bir ortamda dahi uyuttum. Geceleri yatak odasında karanlık ve sessiz bir ortamda uyuttum. Günde 3 uyku yapıyoruz 1 uzun, 2 kısa. Ne zaman kısa ya da ne zaman uzun uyuyacağını kendisi belirliyor. Dikkat ettiğim en önemli şey akşam uykusundan önce en az 2 saat mümkünse 2.5-3 saat ayakta tutabilmek. Akşam 8’de duş aldırıp loş ortamda üzerini giydiriyorum ve yatak odasına geçiyoruz 8:30 gibi uykuya geçmiş oluyor. Gündüzleri herhangi bir şekilde uyuyabiliyor babasında, babaannesinde vs. Ama gece uykusuna geçerken mutlaka emerek uyumak istiyor. Şuan diş çıkarıyoruz bu süreç geçince kendi kendine uykuya geçmesini öğretmek istiyorum tabi ağlatmadan en yumuşak haliyle