Açıkçası kendi deneyimimle rutinler önemli ancak bebeğiniz büyüyor onu uykudan alıkoyacak bir sürü şey gelişiyor. Birgün diş, birgün atak, birgün merak. Tam alıştı diyorsun hop akşam uyku saati azıcık kayıyor tüm gece ayaktasın.
Verebileceğim tek tavsiye uyku aralıklarını doğru belirle işaretleri iyi izle vaktinde rutinizle onu yatağına yatır.
Bizim rutinimiz perde çekmek ve ninnimizi açmak. Bazen kucakta bezen yatağında poposuna patpat yaparak bazen kendi kendine dönerek. O basıl istiyorsa öyle uyuyor. Ama uyku aralıklarına ve rutine ne kadar sadık kalırsan uykuya geçiş o kadar kolay.
10 aylık ve daha iyi uyusun diye odasını ayırdım. Bezen yarım saatte bir oda değiştiriyorum geceleri . Ama alışacak. Umarım 🥲