Denizoglan PeekaBoo_ 3 litre su 1 litre sirke 8 yemek kaşığı tuz (1 litre kaynar suda tuzu erit kalanını sonra ekle ve karıştır) bu şekilde yap kütür kütür oluyor benim fix tarif
Prensesannesi___ PeekaBoo_ turşularım çok sevilir 1 kg lık kavanoz için salatalıkşarı güzelce yıkayın başlarını temizleyin daha sonra tercihe bağlı sarımsak. İlk önce bir kaç tane nohut koyun kavanoza güzelce yerleştirin salatalıkları üzerine bir tatlı kaşığı şeker turşunun kütür kütür olmasını sağlayan şey.daha sonra bir Tatlı kaşığından biraz fazla kaya tuzu bir çay kaşığının yarısı limon tuzu 1 çay bardağı üzüm sirkesi üzerine sıcak su yeni kapak tekrar riske atmamak için kaynatıp öyle kapatın afiyet olsun dün açtım o kadar güzel olmuştu ki
babybabyt Prensesannesi___ sizin tarif bana çok mantıklı geliyor normalde 1 yemek kaşığı limon tuzu ve kaya tuzu yazanlar var fazla değil mi bence ekşi yapar sizin tarfe göre daha az oranlar
Momys1 PeekaBoo_ 7-8 kaşık şeker 10 kaşık tuz 5 kilo su 2 kaşık limon tuzu 1lt sirke 2 turşu tozu ben bu tarifle yapıyorum
Denizoglan PeekaBoo_ yok canım kütür kütür oluyor ve hiç sirke tadıda gelmiyor gelse yiyemem zaten hiç sevmem sirkeyi
sinif07188 PeekaBoo_ 1 hafta sonra yemeye başlayabilirsiniz. Yani ben ayın 14 ünde yaptığım turşuyu açtım çok güzel olmuştu
alpmila PeekaBoo_ hangi tarifle yaparsanız yapım püf noktaları çeşme suyu kullanma ,ve kaya tuzu yani iri tuz kullan
obobok sinif07188 ben üzüm yaprağıda kullanmadım. Sadece tuz, tane karabiber, defne yaprağı,maydonoz, probiyotik turşu mayası, hardal tohumu, nohut, bol sarımsak ve içme suyu falan koydum
PeekaBoo_ Momys1 Şimdi baktım da türkiyede kullanımı yasak vs de diyor sizde kullanmayın bence sağlıklı bir şey değilmiş