Santaclarita başta böyle birşeyi yapamazlar sağlık bakanlığının ücretsiz aşıları her hastanede ücretsizdir. Bende bebeğimi Florance Nightingale e götürüyorum düzenli doktorumuz en başta açıkladı aşı takviminde, bunları devlet yokluyor bunlar ücrerli vs diye. Cimere ve sabim e yazın