Hakaninannesi yazım tarzından ziyade sosyal medya faşizanlığı oluyor bu.. insanların yüzüne karşı soramayacağı, hatta tanımadığı şartlarını bilmediği birine bu uslüp ile soru sormaması gerektiğini buna hakkı olmadığını bilmiyor.. Kırdım mı incindi mi diye de düşünmüyor.. Ne hale geldik biz böyle.. ben de yazacaktım ona cevaben ama cahille tartışılmaz ..