Santaclarita merhaba, devlet aşılarının ücretini sizden almaları mümkün değil atladığınız bir nokta mı var acaba? Faturanızda ne yazıyor tam olarak? Sigortanızın memorial'la anlaşması nasıl bilginiz var mı? O hastaneye daha önce gitmiş miydiniz? Aşıların ücretini sizden alamazlar çünkü bakanlık bu aşıları ücretsiz veriyor, hastane ücretsiz aldığı aşıyı faturaya nasıl yansıtacak?