Kardeş bence tabi ki şart. Sizin çocuğunuz küçük 4 yaşında ilgi alaka istenen bi dönemde ama olmuş artık. O da ablalık hissini anlayacaktır şuan çok küçük daha sizde lohusalık döneminde olduğunuz için etkileniyorsunuz ama bir sene sonra evin içinde koşturan oyunlar oynayan çocuklarınız olacak. İyi ki olmuş deyin geçin tadını çıkarın bence