momyyorgun eşimde cocuk kısmında cok desteksiz. Mesela bugün kardeşim bize geldi yine eve geldi yorgunum dedi başladı yatmaya. Bende kardeşime dedim gel dışarı çıkıp kahve içelim bu yatsin. Kardeşimde çocuk sende kalsa ablamla kahve içsek dedi, eşimde yine başladı yorgunum demeye yani kabul etmedi. Üçümüz çıktık ve çocuk hic babasini sormadı bile. Sonra der ki bana hiç düşkün değil. Eşimde bazen ikinci çocuğu duyurur ona babalığını anlatiyorum biiznillah kendine geliyor 😂 gitsin yakın arkadaşı olsun ben iki cocukla daha perişan olurum bana da yazık yani. Mesela bi yakın arkadaşım var her gün iletişim halindeyiz sık görüşürüz yıllarca. Kardeşim gibidir Mesela.