momyyorgun dünyanın en iyi şeyini yapmışsın 4 yaş bence güzel bi Aralık şuan çok küçük ilgilenememen normal bir süre sonra birlikte daha mutlu olduklarını görürsün eminim benim oğlum evde biri daha olduğunda daha mutlu illa onla oynamasına gerek yok çocuklar kalabalığı seviyor oğlum şuan aşırı sıkılıyor mesela çocuk görünce üstüne atlıyor oynamak için ama kardeşli çocuklarda öyle değil dana özgüvenliler paylaşmayı biliyolar arada kavgalar oluyor ama yaş aralığı güzel olmuş pedagogların önerdiği yaş aralığı